Odważyłam się marzyć!

Ludzie marzą … o szybkich samochodach, niesamowitych przeżyciach, diamentowej biżuterii i wielkiej miłości. Tego lata i ja odważyłam się marzyć. O podróżach dalekich, pięknych, niespełnionych. Czasem czuję, jakby mój duch był nad-aktywny, tak jakby nie potrafił w spokoju usiedzieć w miejscu, a z każdym dniem potrzebował nowych wrażeń, nowych bodźców i kolejnej dawki adrenaliny. Jako że jestem osobą, która marzenia swe chce spełnić i wie, że wszystko jest możliwe jeśli tylko głęboko i z ufnością w to wierzymy, postanowiłam zabrać się do pracy. Rok 2010 jest dla mnie rokiem zmian, rozpoczęłam więc moją podróż ku zmianom, ku niespełnionym do tej pory marzeniom … tym małym i tym wielkim.

Co jest takiego pociągającego w podróżach, że tak bardzo magnetyzują… jeszcze tego nie wiem, ale tego lata w końcu chciałam się o tym przekonać. Pierwszy raz postawiłam na swoim i już w kwietniu w tajemnicy przed wszystkimi, zarezerwowałam wczasy w Grecji. Ostatnio rozochociłam się jeszcze bardziej i po Grecji jadę jeszcze na obóz z jogą w Chorwacji. To do mnie nie podobne, bo przez 3 lata studiów nie wypuszczałam się nigdzie dalej niż w pomorskie, rodzinne okolice.  Do odważnych świat należy!

Marzenia się spełniają i wiem, że udało się to między innymi dzięki wizualizacji (o niej więcej tutaj -> https://sandragapinska.wordpress.com/2010/05/27/wstep-do-wizualizacji/ ) . Nie ma przypadków…

Przed wyjazdem napiszę jeszcze co nieco, więc jeszcze się z Wami nie żegnam 🙂

Namaste!

„Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej”
Paulo Coelho

Dodaj komentarz

Filed under Codzienność, Cytaty

Skomentuj

